Webshop Informatie
Betalingsmogelijkheden
iDeal, Betalingen worden afgehandeld door onze betalingsprovider Mollie
Verzending en bezorging
Elke bestelling die op een werkdag vóór 15.00 uur wordt geplaatst, wordt dezelfde dag verwerkt. Als alle producten van je bestelling op voorraad zijn, worden deze dezelfde dag nog verzonden. Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je de track en trace van je pakket(ten).
Wij bezorgen met PostNL, DHL of DPD. Standaard verzendkosten Nederland € 8,75 | België, Duitsland, Luxemburg € 13,75,-
Meestal wordt het pakket op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) bezorgd, maar altijd binnen 2 bezorgdagen. De laatste informatie over je pakket vind je met de track & trace code die je hebt ontvangen.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na herroeping nog eens 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten van retour van u thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om van dit recht gebruik te maken, kunt u contact met ons opnemen via info@ezytrack.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde ontvangen is.
Garantie
Op alle hardware zit 2 jaar garantie. Mocht een product binnen 2 jaar na aankoop defect raken, dan sturen we je een nieuw exemplaar. Op voorwaarde dat u ons kunt aantonen dat het product niet defect is vanwege factoren die niet onder de garantie vallen.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij adviseren u om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@ezytrack.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil voor te leggen voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.